sobota, 6 sierpnia 2011

Rozdania

Hej :)
Cały czas biorę udział w różnych rozdaniach, bo może w końcu coś mi się uda wygrać :D (niestety, jestem chyba spod pechowej gwiazdy, bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam w żadnej loterii itd... NIGDY! ;p i pewnie dlatego tak desperacko biorę w tych rozdaniach udział :D )

Wy również próbujcie szczęścia!

Poniżej znajdują się odsyłacze do poszczególnych rozdań :)
1) Worldofhija       
6) iblackbeautybag
7) ulootnemarzenia
8) amour-15
9) sonnaille
10) cforcraving
11) wykluwarka
 12) belleoleum

13) kotka-nie-myszka
14) kosmetowirus
15) iloveit-cathy
16) idaalia
17) mimsuru
która organizuje swoje pierwsze rozdanie! Do dzieła Dziewczyny!



1 komentarz:

  1. Powodzenia ;) rozbawił mnie opis Twojego profilu bo ja też zawsze mówię, że czekam na list z Hogwartu :D

    OdpowiedzUsuń