sobota, 20 sierpnia 2011

Essence multi dimension nail polish - pastelowy fiolet

Hej!
Dziś dla odmiany piszę z rana. Jakoś tak udało mi się wygrzebać z łóżka wcześniej niż po 14 więc mam trochę czasu dla siebie i dla Was :)
Chciałam podzielić się z wami lakierem, który podbił moje serce, już jak go zobaczyłam na półce w Naturze.
Chodzi o lakier z serii multi dimension. Ma numerek 72 Found my love i jest... cudowny.
 
Na zdjęciu wygląda, jak trochę szary, ale w rzeczywistości jest to pastelowy, jasny fiolet.Jak zobaczycie go w naturze, to kolor w buteleczce jest dokładnie taki sam, jak ten, który będziemy miały na paznokciu.

Kolejnym plusem jest to, że jeśli dobrze się za to zabierzemy, to wystarczy nam jedna warstwa do pełnego pokrycia. Bez żadnych smug i innych rzeczy przeszkadzających paznokciom w pięknym wyglądzie :)

Mam go już na paznokciach 4 dni. Pływałam, byłam na aerobiku gdzie ciągle uderzałam paznokciami o podłogę, wykonywałam różne prace domowe, a paznokcie jak wyglądały na początku, tak nadal wyglądają. Żadnych odprysków bez top coata. Czysty lakier essence, nic więcej.

Bardzo wam polecam ten lakier, bo jego kolor jest śliczny. Delikatny i w sam raz do pracy. Na imprezy też się nada, bo fajnie się mieni w ultrafioletowym świetle ;)
Myślę, że to będzie jeden z moich ulubieńców.

I na koniec piosenka dnia (akurat poprzedniego :P)
Już ją uwielbiam. Jest kolorowa i taka hm... energiczna, że aż chce się skakać :) Dobra na siłownię i pewnie dlatego jej tak namiętnie słucham :)

Wiem, że dla osób, które nie są osłuchane z azjatyckimi językami jest ciężko czegoś takiego przesłuchać, ale proszę o wyrozumiałość :D

Buziaczki :*

13 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że także mi się ten lakier bardzo podoba. Jest taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwaliłam lakier, że żadnych odprysków... Po pół godziny jak mi nie odpadł kawałek to aż się zbulwersowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i oryginalny kolorek :) Piosenka hmm.. Bardzo zaskakujaca :D Ale pozytywnie ;) Masz interesujący gust muzyczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałas otagowana :)
    http://cheapcosmeticsarenotbad.blogspot.com/2011/08/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już gdzieś pisałam uwielbiam fioletowe liliowe kolory lakierów do paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczniutki kolorek :)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny ten kolorek :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy kolor. Bardzo subtelny : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolor i dobra trwałość ;) można zainwestować w niego ^^

    OdpowiedzUsuń